Soalan Lazim

 

Q . Bagaimana cara membeli pesanan saya di laman web ini?
Untuk memesan pembelian anda: -

  1. Klik butang " Tambah ke troli " pada produk yang ingin anda beli.
  2. Klik " Continue Shopping " untuk terus menambah produk lain ke dalam troli atau klik " Checkout " untuk meneruskan pembayaran anda untuk produk tersebut.
  3. Anda akan mencapai halaman log di mana anda perlu log masuk ke akaun anda menggunakan Nama Pengguna dan Kata Laluan anda. Jika anda tidak mempunyai akaun yang dicipta, anda perlu mendaftarkan akaun sebelum meneruskan pembayaran anda.
  4. Anda perlu mengesahkan alamat penghantaran anda pada halaman " Alamat Penghantaran " dan klik butang " seterusnya ".
  5. Dari sini, anda perlu memilih kaedah penghantaran anda dan klik butang " seterusnya ".
  6. Seterusnya anda perlu memilih kaedah pembayaran anda kemudian klik butang " seterusnya ".
  7. Selepas langkah-langkah sebelum ini dilakukan, Anda perlu mengesahkan butiran pengebilan anda dan bersetuju dengan terma dan syarat.
  8. Klik " Sahkan Pesanan " untuk menyelesaikan pesanan.



Q . Apakah kaedah pembayaran yang ada?
<< ErynaGift >>  menawarkan pelbagai jenis Kaedah Pembayaran seperti yang ditunjukkan di bawah: -
1. Kad Kredit
Melalui Paypal (Visa atau Mastercard / American Express / Dana Paypal) 
Melalui Billplz (FPX / Internet Banking)  << ATAU >>   melalui SenangPay (Visa atau Mastercard / Perbankan Internet)  (Sila pilih hanya satu kaedah, pilihan pilihan yang tidak diingini)


2. Perbankan Invois / Perbankan Manual / Bank Pemindahan Bank Offline
 

????????Utk bayaran, blh refer below detail account  tersebut : 

???? Maybank :
551061316382 (Eryna Printing & Enterprise)

✉ : sales.eryna85@gmail.com
☎ : 011-11335855 
 

Selepas anda membuat pembayaran, sila hantarkan butiran pembayaran:
Bank Nama:
Tarikh Perbankan:
Masa Perbankan:
Rujukan Perbankan:
Jumlah ammount yang telah anda bayar:
No Pesanan

Anda : Anda boleh mengimbas dan e-mel kepada kami maklumat di atas ke Alamat E-mel:  << sales.eryna85@gmail.com >>  atau hantar mesej / whatsapp kepada kami di  << 01111335855 >>

Nota: Produk yang dibeli anda tidak akan dihantar sehingga kami mendapat pengesahan ini.


Q. Bagaimana untuk mengubah maklumat peribadi dan alamat penghantaran akaun saya?

  • Log masuk ke akaun anda → Klik pada " Penyenggaraan Akaun " → Edit maklumat akaun anda dan alamat Penghantaran di sini.



Q . Saya terlupa kata laluan saya untuk akaun saya. Apa yang perlu saya lakukan untuk mengambilnya?

  1. Klik pada " Kata Laluan Hilang? "Dan isikan e-mel anda yang digunakan untuk mendaftar akaun di dalam kotak.
  2. Klik Hantar.
  3. Token pengesahan akan dihantar kepada anda. Sebaik sahaja anda menerima token, anda akan dapat memilih kata laluan baru untuk akaun anda.



Q. Can I cancel an existing order that have been made?
Yes,  only if the order is still on pending status.

- Please send an email to our customers service email at <<your-email-for-customer-service>> with the message title “Request to cancel order” in order to inform us about the cancellation order.

- Orders that are in shipping or shipped will not be cancel.



Q. What is the product's transaction currency?
All products transaction currency will be done in <<RM >>.

Q. How long does the delivery usually takes?
Delivery usually will takes about << 3 >> to <<how many working days>>.

Q . Saya masih mempunyai keraguan!
Maaf, kami tidak dapat menghapus keraguan anda di halaman FAQ. Sila hantarkan e-mel kepada kami  << alamat e-mel anda >>  untuk kami menghapuskan keraguan anda.